Üsküdar Sahilinden Salacak’a İstanbul Fotoğrafları Serisi
Bu yazı dizisine hoş geldiniz! Bu sefer rotamız, sık sık ziyaret ettiğim ama her gittiğimde farklı bir güzelliğini keşfettiğim Üsküdar.
Uzun bir aradan sonra Canon 1200D dslr fotoğraf makinesini elime aldım ve Üsküdar Meydanı'ndan başlayarak Salacak sahili boyunca keyifli bir fotoğraf yürüyüşüne çıktım. Açıkçası fotoğraf çekmeyeli bayağı uzun zaman olmuştu. En son geçen yılın ağustos ayında bir arkadaşımla Anadolu Kavağı’na gitmiştim; o günden beri makinemi elime almamıştım. İşlerimin yoğunluğundan dolayı ancak bugün fırsat bulabildim. Gezi tarihini de buraya bir not olarak düşelim: 21.06.2026.
Güneşli ama sıcağın çok bunaltmadığı, denizden gelen o muhteşem esintiyle serinlediğimiz bir üsküdar gününde başladım yürüyüşe. Tabii ki sokak fotoğrafçılığının olmazsa olmazı kova şapkamı başıma taktım ve makinemi hazırladım. Hızı ve anı kaçırmamak adına makinemi diyafram öncelikli mod (Av) konumuna aldım; çünkü sokak fotoğrafçılığında anı yakalamanın bu olduğuna inananlardanım.
Göreceğiniz ilk fotoğraf karem, sahildeki korkuluklara tutunup uzaklara, İstanbul'un maviliğine doğru bakan bir adama ait. Şimdilik bu yürüyüşten üç fotoğraf editledim. Eğer fotoğraflarımı yüksek çözünürlüklü olarak incelemek ve indirmek isterseniz Pexels sayfamı ziyaret edebilirsiniz. Yeni kareler ekledikçe en güzellerini burada listelemeye devam edeceğim.




Yorum Yaz